(¯`v´¯)دلواپس یار (¯`v´¯)

تقدیم به عشقم به او که احساسم را به قلیان آورد.

(¯`v´¯)دلواپس یار (¯`v´¯)

تقدیم به عشقم به او که احساسم را به قلیان آورد.

(¯`v´¯)کاش فاصله ها مثل درختی می بود...(¯`v´¯)

 

کاش فاصله از جنس درختی می بود

و وفای من و تو

مثل تبر

می شکستیم

ساقه ی خشک جدایی را

و از آن چوب تنش

کلبه ای،

گوشه ای فارغ از این فاصله ها

ساخته بودیم

پر از مهر و صفا

کاش به غروری

که در حس من و توست

می شکستیم

شاخ وبرگی

که جدایی را

بال و پر می دهدش

هر سویی

کاش فاصله از جنس درختی می بود

گرمی عشق من و تو

می زد آتش به وجودش

شعله اش فاصله ها را می سوخت

و از آن خاکستر جا مانده به خاک

مرغ عشق من و تو

همچو ققنوس که فرزند تحمل باشد

زاده می شد

ز میان غم این فاصله ها

(حسن غفاری)

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن( نیکو ) یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ب.ظ http://MOHSEN-SAFARI.BLOGSKY

سلام شادی عزیز ممنون که به من سر زدی تازه به جمع بلاگ اسکی ها اضافه شدم و دوست دارم همینجا بمونم البته در کنار این وبلاگ وبلاگی نیز در بلاگفا دارم که میتونی تو گوگل با نام عشق نیکو سرچش کنی یا به آدرس WWW.NIKOOKAR.BLOGFA.COM
سر بزنی خوشحال می شم با هم به تبادل لینک بپردازیم

شعر های قشنگی تو وبلاگت بود
فقط در جواب نوشته هات می تونم بگم

مجنون های بی لیلی ، لیلی های بی مجنون ، تا بوده همین بوده

ممنون از لطفت خدا کنه که هیچ وقت شادی ازت رو بر نگردونه

دلواپس یار

ممنون از لطفتون

ادرستون اما باز نشد دوباره بفرستید

دلوان شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.delovan.blogsky.com

سلام
ممنون که اومدید
از این به بعد به وب جدیدم مراجعه کنید
آدرسش رو تو این وب نوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد